Friday, July 10, 2009

Ceramah PKR dicemari kekecohan

KUALA LUMPUR - Ceramah Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang diadakan bertujuan memberi penerangan berkaitan kes liwatnya malam kelmarin, bertukar kecoh apabila penyokong yang mendakwa mereka ahli PKR Ampang berperang mulut dengan ahli PKR lain.
Kumpulan seramai 50 orang itu yang menjerit ‘Kita Mahukan Hak’ sambil membawa sepanduk ‘Kita Mahukan Perubahan’ itu menjadikan suasana hangat apabila mereka tidak sabar untuk menyerahkan memorandum bantahan kepada Anwar sebaik beliau selesai menyampaikan ceramah.
Suasana kecoh itu, bagaimanapun berjaya dikawal apabila kumpulan itu akur permintaan penyokong Anwar yang lain supaya mereka bergerak dalam keadaan teratur supaya keadaan kecoh tidak berlarutan.

Itu lah dah kecoh sama sendiri, Anwar nak terang apa lagi, dulu kes Anwar liwat juga, ini kes liwat lagi, kalau tak betul tak kan lah kes berulang kali, berapa kali liwat daa... berani buat berani tanggung lah, nampak benar dia bersalah, nak terang situ nak terang sini, nak menegak benang basah.
Kalau tak bersalah nak takut apa serah saja lah kepada mahkamah mengadilkannya, berani kerana benar takut kerana salah. Ini tidak, tuduh mahkamah tak betul lah, orang itu, orang ini tak betul, dia aje yang betul, pengikutnya pulak pakai percaya pada Anwar aje tanpa berfikir dan selidik betul-betul sanggup bersubahah dengan perbuatan Anwar yang dikutuk oleh Allah itu. Cuba lah kita renung betul-betul wahai saudara-saudara ku sekelian.

No comments:

Post a Comment