Tuesday, July 07, 2009

PAS TANDUS ISU

Semua kebolehan dan kerajaan BN dilihat oleh rakyat melalui pemerintahan mereka selama ini. Oleh itu debat terbuka dengan pembangkang tidak harus dilayan - kata YB.ADUN Pengkalan Berangan, Ketua UMNO Bahagian Marang, Terengganu adalah amat tepat kerana debat dengan pembangkang ini akan menguntungkan mereka, mereka tak pernah nak mengaku kebenaran atau kebaikan yang kerajaan BN lakukan, mereka asyik nak bangkang dan kutuk aje, kalau mereka menerima baik apa yang kerajaan BN lakukan, habislah modal mereka sebagai pembangkang.
Mereka walau bagaimana sekali pun tetap cari helah untuk mengelirukan rakyat supaya rakyat membenci kerajaan BN sebab cita-citanya besar hendak menjatuhkan kerajaan BN dan memerintah negara.
Pembangkang hendak sangat-sangat memerintah negara sebab negara Malaysia ni dah cantik dan elok yang di buat oleh kerajaan BN yang memerintah negara lebih dari setengah abad selama ini, apabila mereka dapat memerintah senang aje lah, cuma masuk basuh kaki aje lepas tu negara ini dia ampunya la....

No comments:

Post a Comment